Magazine 2020 - 03

Magazine 2020 - 03

Verschijnt in week 26
Header afbeelding

Medewerkers Catering

Koffie en Thee. We kunnen bijna niet zonder.
Een belangrijk goedje dus, ook voor een geslaagde Off Road dag!

Na een dag ploeteren in het terrein is het altijd leuk om nog even na te praten over de adrenaline kicks die je hebt gekregen tijdens een Off Road Evenement. Als lid van de LRCH heb je vast wel een keer mee gedaan aan zo’n dagje in de modder. Deze goed bezochte evenementen worden georganiseerd door een 20-tal enthousiaste mannen en vrouwen van de Off Road Commissie.

Belangrijk tijdens de Off Road Evenementen is natuurlijk het beter leren kennen van de mogelijkheden van je auto door de modder, op steile klimmen, afdalingen en door waterbakken. Wat wij als Off Road Commissie ook belangrijk vinden op deze dagen, is het gezellig samenzijn in de clubtent. Dit is dé plek waar we ons vaak verzamelen en waar je kunt praten over het dagje spelen. Een lekker bakje koffie, of in de weekenden zelfs een borrel, maakt het alleen nog maar veel gezelliger!!

Wij zoeken enthousiaste vrijwilligers die dit lekkere bakje koffie of thee willen verzorgen tijdens de Off Road evenementen en de spil zijn in de Clubtent.

Wat ga je doen

  • Coördineren van de catering tijdens het evenement.
  • Voorbereidingen treffen zodat je niet misgrijpt.
  • De mate waarin de koffie en thee wordt uitgebreid met eventuele versnaperingen kan zelf ingevuld worden.
  • Hij/zij stemt dat af met de Off Road Commissie, doet de inkopen en verzorgt de koffie/thee/borrel. De prachtige en volledig ingerichte LRCH catering wagen doet hierbij dienst als professionele veldkeuken.

Wat verwachten we 

  • Enige affiniteit met catering-activiteiten voor groepen.
  • Rijbewijs BE is praktisch om de catering wagen te kunnen verplaatsen (geen eis).
  • Het gaat om circa 4 dag-evenementen op zondag en 2 weekenden tijdens Pasen en Pinksteren. (Ook als je niet álle dagen kunt, zijn wij al blij met jou)

Wil je iets meer weten of heb je misschien belangstelling, dan horen we dat graag van je via het contactformulier. We kijken uit naar je reactie!

PS: Naast de coördinerende rol zoeken we ook helpende handen bij het klaarzetten, serveren en opruimen van de koffie/thee/borrel tijdens de evenementen.